БЕК-ОФІС
|

![]() |
|
БЕК-ОФІС (back office)
– операційно-обліковий підрозділ банку, який
забезпечує роботу підрозділів, що беруть участь в управлінні активами та
пасивами, та здійснює діяльність
щодо оформлення, обліку
та реєстрації угод з цінними паперами, а також розрахунків з клієнтами.
завданням б.-о. є формування кредитних справ і безпосереднє оформлення
видачі кредиту, оцінка якості кредитного портфеля, відкриття рахунків,
здійснення бухгалтерських операцій, документарне оформлення та супровід угод,
укладених трейдерами компаній-контрагентів у
фронт-офісі тощо. Б.-о. існують у банках, інвестиційних
компаніях та інших організаціях, які укладають угоди на ринку цінних паперів. Залежно від організаційної структури банку
його
Б.-о. може складатися
із одного департаменту або може включати кілька підрозділів, пов’язаних з
оформленням документації, управлінням ризиками, обліком та розрахунками. Деякі
банки об’єднують частину функцій, що виконують Б.-о., в так звану функцію мідл-офісу
– підрозділу, який забезпечує підготовку та прийняття рішень. Джерело: Положення про організацію операційної
діяльності в банках України // Постанова Правління Національного банку України |